Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2017 16:59 - Асоциации
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 6868 Коментари: 35 Гласове:
14

Последна промяна: 05.10.2017 20:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
         

          По Шарл Перо.            

           2. karamelita - Най- голямата лъжкиня говори за ... 10:31
          Най- голямата лъжкиня говори за истината - какъв майтап!Ти въобще гледаш  пренебрежително към всякакви човешки стойности и се гавриш с тях,защото си ужасно  скверен , злобен човек и невъзпитан при това,селянка,целия блог го знае, това не е само  мое мнение.Просто си скандална личност ако можеш да се наречеш личност  въобще.Внушаваш си дори,че си и хубава - не си,имаш ужасно голяма уста и прекалено  едри зъби,просто усмивката ти изглежда злобна,характерът ти се отразява все повече и  повече на лицето ти.            

          2. milady - 1355 еп / карамеллка е ...бременна ..от БпЪрдятора...от нощес..
12:41
          :))))))
          какоя та шутка, ребята...            

          Червената шапчица при баба си milady у старческия дом :
            - Бабо, бабо, защо са ти толкова големи ушите?
            - За да те чувам по-добре!
            - А, бабо, защо са ти толкова големи очите?
            - За да те виждам по-добре!
            - А, бабо, защо ти е толкова голяма устата???
            - БпЪрдятора...знаеш ли къф к*р има ?!!!


    image





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - многоо голЕм го извади...
05.10.2017 17:39
добре, че съм Аз да ти подавам некви идеи..
пърдяторчо, бре кога ще я сайдисаш леля Самоделка, с тоз кОр
и да миряса гОрката безсрамна кукулейка..
пак се е напугушила, и сама си трака..светлостите и паратаклизмите..
де го намерила тоз калпав Муз..
аз съм Джулка..
цитирай
2. blackpredator - не ми е таргет Дела, а ти Джулке
05.10.2017 17:44
щото както е казал поета:

Жените се превръщат във мишена
и обекти за съблазни,
когато им е пълен сутиена,
а главите празни..
цитирай
3. katara - нещо ме копираш,или..
05.10.2017 17:51
пунтираш, както казвахме..
пог;ледни си чворчеството..
тъпни и препирни от ранини
до късни доби..
и ти не си в моя таргет,бате.
но, се навираш..
и за слепите е видно,
какво петле си..японско..
не ми натискай варг1 под полата..
ще си скубеш публично..перушината..
да не изпадам в блогова рима,
обичам свободно да дишам..
аз,Юлия
цитирай
4. blackpredator - ооооо, Джулке
05.10.2017 17:56
ти си една от тия, който оставят
нещо след себе си само когато са клекнали...

аре отивам на аперитив
цитирай
5. theeconomist - Асоциации с руски мултик....
05.10.2017 19:01
До сега нито веднъж крокодила Гена, не е ухапал Шапокляк! Защо ли?:-))
цитирай
6. blackpredator - хохох
05.10.2017 20:28
у десятката Икономисте! :)))
цитирай
7. brancaleon - Абе,
05.10.2017 22:44
Пийнал съм, ама що ми прилича на епизод от турски сериал, дето не ги гледам ..
цитирай
8. blackpredator - тц
05.10.2017 23:27
немски е сериала..
цитирай
9. brancaleon - абе
05.10.2017 23:41
пас съм ...
цитирай
10. freeoldmen - 3. katara
06.10.2017 15:52
Джулия, а да ползвам първата страница на Блеки, та да ти задам публично
питане:

Беше ли любимия ти Гого охранител преди 2-3 години и вземаше ли достойната отплата от 300 ейро?

Ама с да или не, твърдо, щото той отрича.
цитирай
11. katara - чак толкова .ли е важно„фрий?
06.10.2017 16:27
Г е охранител,доколко аз съм..санитарка.
а,сега, познай..
ще почерпя..на блоговия събор,
който вездеВеска организирала на Буната.
/и, ако се докажеш ,защо гласува плюс на БПърдялото..
след теб съм..
Юлия
цитирай
12. starforlife - Димитър, ти се оказа голям педал!
06.10.2017 16:34
freeoldmen написа:
Беше ли любимия ти Гого охранител преди 2-3 години и вземаше ли достойната отплата от 300 ейро?

Ама с да или не, твърдо, щото той отрича.

Че коя е Юлия и каква е, за да знае, м?
Преди много години съм работил в сферата, да. Но не обикновена охрана и заплащането ми беше в пъти над средното в страната.
Не съм го крил, а е ставало на въпрос дори и тук, в блога, и Юлия прочела и украсила.

Да питаш ген. Румен Ралчев - че да ти го "каже", но Юлия...
Да повтарям ли, или го схвана най-после?
Кога и къде ще ми се плюнчиш лице в лице, за да видиш трудовата ми книжка и факта, че аз никога не лъжа, м?
И тогава ще видиш, че в периода 1996-1997 съм работил в сектора по сигурността при заплата 20 и нещо хиляди.
Средната беше към 6, ако не се лъжа.

Така, че Димитър... Назови място и време.
Може и в Испания, но за там ще ти го изкарам през носа, защото от дума не разбираш.
цитирай
13. ladylady - no wordS:) аз питам ли, ти кво прайкаш в Испания..
06.10.2017 16:56
freeoldmen написа:
Джулия, а да ползвам първата страница на Блеки, та да ти задам публично
питане:

Беше ли любимия ти Гого охранител преди 2-3 години и вземаше ли достойната отплата от 300 ейро?

Ама с да или не, твърдо, щото той отрича.


!!!
Аман от твърди мъЖове тук..
Георги е поливалентна Личност,нали Го знаете всички...

а,ти кой си,Дърти мигранте,
Ж го познавам лично и когато носи "Берета" на кръста, какво да помисля?
нали ти отговори ,работил е ОХ,и не го е срам да го напише.
А ти какво рОботиш в Испанията?
за Сервитьор си доста „олд“ ...
на..асфалта ,или на скелето..
/Джулия, както винаги..
цитирай
14. freeoldmen - 10. Въздухоплавателю!
06.10.2017 17:08
О-хаа, каква координирана контраатака.

Мигове след коментара ми.

Единият от Жорко въздухоплавателят, с 20 иляди заплата 1996-та, понастоящем
елитен IT специалист с необятно за простия ум възнаграждение,
другите от Джулия, дето не е санитарка...

Ашколсум.

На по-добро не съм се надявал.
цитирай
15. starforlife - Я...
06.10.2017 17:10
ladylady написа:
Георги е поливалентна Личност,нали Го знаете всички...
...

Не зная в какъв смисъл "поливалентна" го казваш, но до преди 10-тина години постоянно работех на две места. Едното моя си бизнес, а второто... различно.
Не, че в момента не работя на повече от три, но е различно.
цитирай
16. starforlife - Не бре, фрии. Само аз съм. Юлия ми е клонинг.
06.10.2017 17:13
Затова не я осъдих и това май те пени, м?

Нищо не казваш за място и време, "мъжаго".
Що така страхливо?
цитирай
17. starforlife - 15:52 - 16:34 в Испания (където съм идвал над 10 пъти) за мигове ли се води вече?
06.10.2017 17:16
Кротни се, Димитър.
Нищо не съм ти направил, че да педерастееш.
Или определи място и време, а не така фустанелски да се изявяваш. Така го решават Мъжете. Или греша?
цитирай
18. freeoldmen - 16. starforlife Въздухоплавателю!
06.10.2017 17:16
Защо премахна постинга на Предатора от първа страница?

Върни го и пак ще говорим.

Пред всички.

Ама немаш дупе.
цитирай
19. katara - фрийчо, аз отдавна съм сигурна, че си Ла.ньо, ее.. сега ти го доказа..Сам..
06.10.2017 17:40
freeoldmen написа:
Защо премахна постинга на Предатора от първа страница?

Върни го и пак ще говорим.

Пред всички.

Ама немаш дупе.


Постинга беше свален от псевдоПотента БП, на бас за 3 мои заплати
че за твоите не съм мн сигурна, при тази..жестока Иберийска криза..
там и на Курорт не бих желала да съм...пълна цигания...
имаме даже семейно ЕООД още в Мадрид...
ти си, фрии..
/ личи си,кой с кого се координира...
поне за мен е очевАдно..
г-жа Юлия..
цитирай
20. freeoldmen - 19. katara
06.10.2017 18:02
Предаторе, кажи нещо.

Тая умоповредена сган унищожи блога.
цитирай
21. blackpredator - Джулке,
06.10.2017 18:03
при контакт с псевдоПизда като тебе, сичко читаво става псевдоПотент
и няма нужда да се обзалага
мноо си тъпа ма Джулке...;)
иначе на поста му изтече времето
цитирай
22. blackpredator - аре
06.10.2017 18:05
време за дежурната 2х50 ичкия с френдовете
умни са, за блог.бг не са и чували..:)
цитирай
23. freeoldmen - 21. blackpredator
06.10.2017 18:11
Хубаво, щом е изтекло времето, ще се чуем в следващ постинг,
с повече време.

Моя грешка.
цитирай
24. starforlife - Пак ще те попитам, фрии: Сърби ли те някъде?
06.10.2017 19:15
Защото да почеша, пък ще гипсираш.
Но пак да попитам: Какъв ти е проблемът с мен?
Аз всяко мое твърдение мога да подплатят с документи.
А ти своите празнодумия?

Видя се къв си льольо си и как си противоречиш: хем съм охранител, неразбиращ от технологии - хем аз съм бил свалил постинга, на който времето му просто изтече.
Ми ела коментирай при мен бре, кретен.
Да ти отворя един нов и с 20 хиляди "прочита" да го навра в очите на хората, че да те видят какво лайно на припек си, м?
цитирай
25. freeoldmen - 25. starforlife
06.10.2017 19:53
Твоята логорея никой не я чете, дори "прочитите" да са 20 милиона.

Благодаря, ще изчакам Предатора да пусне някой следващ постинг, и тогава ще
говорим, бутилчице моя празна газова...

"Аз всяко мое твърдение мога да подплатят с документи."
Сладур. Кефиш ма.
цитирай
26. starforlife - Е да де, но не можеш да погледнеш Истината в очите. Да не говорим да се проявиш като мъж.
06.10.2017 20:58
1-во: Не ти стиска да ми ги говориш всичките тези неща очи в очи! Факт ли е? ФАКТ!
Аз казах да назовеш град в Испания, в който да дойда преди Нова година още, но уви - "мъжкаря" Димитър говори за логорея, но самият той е такава. Аз говоря конкретно.
2-ро: Нещо повече. Ти се бъзлив женчо, който не смее да адресира пълните си клевети дори към мен като личност, назовавайки моето и своето. Факт ли е? ФАКТ!
Защото знаеш, че няма да ти се размине. Нищо, че си имаш адвокат в рода и дори може и да не плащаш.
3-то: За твърдения от рода, че дори съм мутра... Че работя охрана... Че не съм образован... Че не разбирам от компютри и програмиране... И куп други именно твои логореи - ти излизаш с едни голи приказки, продиктувани от безпочвеното самочувствие да си мислиш, че си нарисувал човека по това, което си видял от него тук. Факт ли е? ФАКТ!
Аз мога и съм го правил да:
- покажа документи не само за чисто съдебно минало, а дори напротив. Но стиска ли ти да ги видиш с очите си? НЕ! ФАКТ!
- покажа дипломи за образование и квалификации (това дори онзи ден го направих, но ти мълчиш по този ФАКТ), които показват къде съм интелектуално. Но на теб и това не ти стиска да видиш с очите си. Факт ли е? ФАКТ!
- покажа мои творения в областта на компютърните науки, както като софтуер, така и като хардуерни решения и ти да се убедиш с очите си. Нещо елементарно дори: Кой е помагал и на теб персонално тук, фрии? Не съм ли бил винаги този, който Ви е давал решения за куп неща? Факт ли е? ФАКТ!
Да ти показвам ли как дори ти си го признавал поне 3 пъти?
Но неее - обиди се наш логорейчо фрии, че не съм дал решението за клиповете от фейсбук. Ми няма да дам естествено!
Спрях отдавна и това те дразни, нали?
А на кого да давам? На теб? Който му се иска, но не му стиска да каже едно "благодаря"?
Така ли е?
Не съм ли показвал ниво винаги? Ама така, честно кажи, м?
Е свърши! Да ти ги дава Закс, защото например на него за едни празни приказки каза "благодаря".
Не съм за благодаря-то, фрии, но хей така, от кумова срама.
Да продължавам ли с изреждането, че празнодумецът си ти?
ОК.
- Аз мога да покажа чрез трудовата си книжка и договорите са за ангажиране било то като служител, било то като фирма, къде съм работил и работя и в момента и определено няма да е охрана в "Била". Но ти не искаш да видиш тези документи, защото ще се види колко си смешен и жалък.
Факт ли е? ФАКТ Е, ФРИИ!

С кои очи говориш бре, лайнар?
С кои очи?
Не те ли е срам, че си един НИКОЙ, скрил се зад анонимност в Интернет, че да плюеш по хора, застанали открито пред хората?
Ако напишеш моето име - макар и минимално, все още нещо излиза в Интернет и дори и само от там се вижда в кой сектор се подвизавам и с какво се занимават фирмите ми.
ФАКТ ЛИ Е, ФРИИ?
Ф А К Т !
И в момента тече регистрацията на нови фирми, в които ще се даде работа на не много, но все пак БЪЛГАРИ!
Аз ще я дам! А НЕ ТИ!
Това също може да го докажа с документи, Фрии: Че давам работа на не много, но все пак странични, извън Семейството ми хора, а ти си емигрирал от България, но си седнал да се пудриш тук какъв родолюбец си.

Ето за куп такива неща, аз мога да говоря с документи, а ти просто си лаеш, защото не ти изнася да ти се говорят нещата в очите.

Дамата, стояща зад профил Кортана също може да се види, че е реална, а не както ти, велики професоре вменяваш (дори ви се показа донякъде Момичето като визия), че съм аз.
Е не съм!
Това също може с очите си и документи да се докаже, фрии.
Факт ли е? ФАКТ!

Дай сега едно твое твърдение, което можеш да докажеш, педал смотан!
ЕДНО ТВОЕ ПЕДАЛСКО ТВЪРДЕНИЕ!

Ако беше поне малко мъж, щеше да се решиш на среща с мен, пък било то и само, за да ми нахвърляш шамарите.
Защото и това се пудри още преди години и аз тогава си замълчах, но не ми е проблем да се срещна както казах 10 пъти с теб, че да те видя и за това, "мъжаго".
Факт ли е, че аз не се страхувам от теб, а ти си просто една страхлива мижитурка?
ФАКТ!

Георги Стоименов

Чакам място и време, Димитър!
Не мисли, че ще ти играя по свирката да пиша под постинг на предатора.
Ела при мен като ти стиска и застани като МЪЖ!
цитирай
27. katara - ж, определено, тези.„ нехора..“
06.10.2017 21:46
не заслужават твоето внимание, но
те разбирам напълно, и подкрепям..
докато някой не отнесе шамарите, така ще бъде..
един никакъв чичка, ще прилъгва с Помпата..
отпадъчни Неидентифицирани обекти,не мога да ги нарека субекти..
заразени с болна и жалка суета, за блогова слава..
чувате ли,хора..
това е Театър на Абсурда...
наздраве, мастър,
и аз имам Коняк, гръцки..май беше..
благодаря за кочината Блак4о..
тук е по бетер и от Сапунка...
юлия, съм
/ санитарката бедна ,проста...самотна..
цитирай
28. freeoldmen - "Не мисли, че ще ти играя по свирката да пиша под постинг на предатора."
06.10.2017 22:20
Каза Логорейчо, след като е изписал ферман под постинг на Предатора.

Ти си извънмерен тъпак.
цитирай
29. cortana - Стари човече,
06.10.2017 22:32
freeoldmen написа:
Благодаря, ще изчакам Предатора да пусне някой следващ постинг, и тогава ще говорим, бутилчице моя празна газова...
моля, моля, 'бутилчицата' съм аз, не ми го отнемай. :)))
Но от снимката при мен, за теб е... средният 'вентил'. :)))
цитирай
30. cortana - Жоро е забравил да спомене, но ти ме подсещаш. :)))
06.10.2017 22:35
freeoldmen написа:
Ти си извънмерен тъпак.
Сертификат от 'Менса' също може да приложи като документ в 'подкрепа' на това ти твърдение.
Видно е, че е 178 битов 'тъпак'. :)
Ти колко битов си? :)))
цитирай
31. sirius01 - Стар! Защо въобще се занимаваш с ...
06.10.2017 22:47
Стар!
Защо въобще се занимаваш с хора под твоето ниво?
Остави ги по течението...
цитирай
32. freeoldmen - 31. cortana
06.10.2017 22:47
Докарах го до 48, и то с помощ от приятел.

Я гледай биткойновите как заслужават успехите си:

"Най-умните хора на планетата са класирани от сайта „Бизнес инсайдър“ според техния коефициент на интелигентност (IQ). Той се определя чрез тест, който за жалост не е универсален дори в рамките само на една държава, пък какво остава за целия свят. Целта обаче е една - да измери когнитивните способности на човека. Прието е, че средната интелигентност е 100 със стандартно отклонение плюс-минус 15 IQ точки. Максималният брой, постигнат досега от човешко същество, е 230. В препитването се набляга на логическите задачи с картинки и оттук идват главните критики към теста. Съмнения са породени от факта, че ако редовно се упражняваме в решаването на подобни задачи, можем да постигнем по-високи резултати, без да сме по-интелигентни от останалите. Пример за това е американската журналистка Мерилин вос Савант - според класацията най интелигентната жена в света. През 1985 г. тя влиза в „Гинес“ с IQ от 190 точки, но 10 години по-късно коефициентът й вече е малко над 230 - плод на целенасочени мисловни упражнения.

Критиците на тестовете за интелигентност, при които се набляга на картинките, подчертават как умишлено се пропуска фактът, че при решаването им участва основно лявата мозъчна половина, която е „папагал“ - залага на повторения и на фотографска, а не на творческа памет. Изводът е, че този вид препитване обслужва целенасочения процес на издигане на „послушни папагали“ на високи длъжности в световен мащаб. Понеже няма да създават проблеми на онези, които дърпат конците зад кулисите."

Готино, а?
цитирай
33. starforlife - Фрии, говорех, че под друг постинг на Блеки няма да ти обръщам внимание, а не, че под този няма да пиша.
07.10.2017 00:30
Но ти с твоето ограничено съзнание не осмисли това явно.
Извинявам се за което.

АйКю-то ми никога не е било предмет на смисъл в моя живот по простата причина, че не е най-важното, но е факт, че ме е запознало с много интересни хора.
За биткойна пък изобщо не ми говори, защото мога да го правя поне 3 часа без да спра и да се повторя.
Едно обаче само ще ти хвърля в тази насока, понеже ти си от полит-празнодумците: Технологията на операциите с биткойн, е идеален метод за направата на електронно гласуване, без (засега, а и не само) абсолютно никакъв шанс да бъде манипулирано.
Това хей така - бонус от охранителя на "Била".

Наздраве!
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/07/quot-istinska-ludost-da-hvyrliash-pari-za-byrbyn-a-ne-za-hen.1571047

ПС отново бонус от охранителя, който в последните няколко месеца казваш се издигнал до Програмист: В момента закупувам компоненти за машина, която да копае точно там. Ще ти се "изфукам" до месец-два като съм закупил всичко, защото все пак 5,500-6,000 хиляди си са годишната ми заплата. ха ха ха
Дотогава ти проучи кой компонент от компютъра е най-съществен за целта и помисли още колко години трябва да събирам, след като един струва от порядъка на 1500-1700 лева, а с по-малко от 6-8 просто не си заслужава да копаш.

Още веднъж: НАЗДРАВЕ ЗА ВСИЧКИ МИГРАНТИ!
От успяващите охранители в България!
(където годишно се търсят около 30 хил. Програмиста)
цитирай
34. freeoldmen - 33. starforlife
07.10.2017 01:22
Тва си и мислех, след като си бил сол-ташак на ген. Румен Ралчев,
шампион на IQ-то в България и абсолютен IT професор, просто не виждах как нема да копаш биткойни с хиляди.
Немам идея как ще си плащаш тока за това, ама за велик въздухоплавател като
теб е детска играчка...

пардон, ама колко са "1500-1700 лева", умножено по
" 6-8"?

Дали са "5,500-6,000 хиляди/!?/".

Ех, въздухоплавателю, и сметките са ти като ебането,
един път на девет години.

Ама не всеки девет години.


цитирай
35. starforlife - Виждаш ли се какъв си ти блогов сол-ташак, Фрии?
07.10.2017 01:42
Дори не схващаш какво говоря в ресора за компютъра и биткойна, но това е понеже съм охранител и не се изразявам на ниво(то ти).
Какви сметки бре, Фрии?
Машината ще я турна да копа в стаичката ми в "Била".
Да не ме издадеш, ей! Щото то от завистници като теб - това се очаква.

А сега несериозно: Нищо не казваш по въпроса кога и къде ще поговорим с факти и документи лице в лице.
Не ти стиска, нали?
То дори с името си по мой адрес не ти стиска да говориш, но иначе си хумористичен.

Хайде, лека нощ и... земи понаучи малко тази компютърна материя, за да не говориш глупости, защото математиката дори и да не ти куца - не съотнасяш правилно съжденията.
Ама какво ли разбирам аз, охранителя беден.

Георги Стоименов

(Край на комуникацията. Дръпвам връзката на казанчето и те оставям да плуваш, злобно, комплексирано човече.)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6958458
Постинги: 1464
Коментари: 18380
Гласове: 25460
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930